Rotra

Rotra LSX 75W-90 | Opis: Całkowicie syntetyczny olej do smarowania przekładni mechanicznych, posiadający szczególną charakterystykę EP. Opracowany specjalnie do stosowania w nowoczesnych układach skrzyń biegów, mechanizmów różnicowych (dyferencjałów).Produkt ten uzyskał aprobatę i rekomendację FERRARI jako olej do smarowania układów skrzyni biegów / mechanizmów różnicowych stosowanych w produkowanych przez Ferrari samochodach. Specyfikacje: API GL4, GL5, MT-1; MACK GO-J; MAN 3343 SL; MIL-L-2105E; SAE J2360; SCANIA STO-1:0; ZF TE-ML 02B, 05B, 12B, 16F, 17B, 19C Dostępne opakowania: 1L, 20 L |
Rotra HY DB Synth 75W-90 | Opis: Nowoczesny, syntetyczny olej do przekładni hipoidalnych zalecany przede wszystkim do najnowocześniejszych pojazdów Daimler Chrysler. Specyfikacje: API GL 4; Mercedes Benz Sheet 235.11; DIN ISO 2909; DIN 51 757; DIN ISO 2592; DIN ISO 3016 Dostępne opakowania: 20 L, 205 L |
Rotra MP 80W-90 | Opis: Wysokiej klasy olej przeznaczony do smarowania przekładni hipoidalnych, charakteryzujący się bardzo dużą wytrzymałością na wysokie, dynamiczne obciążenia. Wysoko-jakościowe parafinowe oleje bazowe wraz z odpowiednio dobraną kombinację dodatków uszlachetniających grupy EP /Extreme Pressure/ zapewniają doskonałą ochronę przed zużyciem smarowanych elementów. Zalecane są szczególnie do smarowania wysokoobciążonych mechanicznych skrzyń biegów, tylnych mostów (przekładni hipoidalnych), mechanizmów różnicowych, skrzyń rozdzielczych i innych przekładni, do których producent zaleca olej o właściwościach EP i klasy API GL-5. Może być również stosowany do smarowania przekładni głównej (napędowej) i wałów odbioru mocy maszyn rolniczych oraz sprzętu stosowanego do robót ziemnych. Specyfikacje: API GL-5; US Department of the Army MIL-L-2105D; Ford M2C 105A; Ford M2C-154A; Ford SQM-2C-9002A/ /9008A/9101A; CHRYSLER MS-5644; GM MS 9985290; MAN 342 typ N; OPEL B 0401010; VW TL 727/726; Volvo 97313/97314; ZF TE-ML 01, 05A, 07A, 16C, 17B; ZF TE-ML 08,16B, 19B (SAE 80W-90); LIEBHERR Dostępne opakowania: 1L, 20 L, 55 L, 200 L |
Rotra MP 85W–140 | Opis: Wysokiej klasy olej przeznaczony do smarowania przekładni hipoidalnych, charakteryzujący się bardzo dużą wytrzymałością na wysokie, dynamiczne obciążenia. Wysoko-jakościowe parafinowe oleje bazowe wraz z odpowiednio dobraną kombinację dodatków uszlachetniających grupy EP /Extreme Pressure/ zapewniają doskonałą ochronę przed zużyciem smarowanych elementów. Zalecane są szczególnie do smarowania wysokoobciążonych mechanicznych skrzyń biegów, tylnych mostów (przekładni hipoidalnych), mechanizmów różnicowych, skrzyń rozdzielczych i innych przekładni, do których producent zaleca olej o właściwościach EP i klasy API GL-5. Może być również stosowany do smarowania przekładni głównej (napędowej) i wałów odbioru mocy maszyn rolniczych oraz sprzętu stosowanego do robót ziemnych. Specyfikacje: API GL-5; US Department of the Army MIL-L-2105D; Ford M2C 105A; Ford M2C-154A; Ford SQM-2C-9002A/ /9008A/9101A; CHRYSLER MS-5644; GM MS 9985290; MAN 342 typ N; OPEL B 0401010; VW TL 727/726; Volvo 97313/97314; ZF TE-ML 01, 05A, 07A, 16C, 17B; ZF TE-ML 16D (85W-140); LIEBHERR Dostępne opakowania: 1L, 20 L, 200 L |
Rotra Truck Gear 80W-90 | Opis: Wysokiej klasy olej przekładniowy, do smarowania przekładni o zębach spiralnych i hipoidalnych, zawierający specjalne dodatki EP, o klasach jakości API GL-4+GL-5. Produkt ten jest zalecany szczególnie dla przekładni pracujących przy ekstremalnie wysokich, dynamicznie zmiennych obciążeniach. Może być stosowany również w konwencjonalnych skrzyniach biegów, skrzyniach rozdzielczych ciężarówek i samochodów osobowych, przekładniach głównych, przystawkach odbioru mocy i skrzyniach biegów traktorów rolniczych i maszyn budowlanych. Specyfikacje: API GL4 e, GL5, MT-1 e PG-2; MIL-L-2105D; MIL-PRF-2105E; ZF TE-ML 02B, 05A, 07A, 12E, 16B, 17B (SAE 80W-90); SCANIA STO 1; MAN 3343 ML (SAE 80W-90); SAE J 2360 (SAE 80W-90); LIEBHERR Dostępne opakowania: 20 L, 200 L |
Rotra MP/S 85W-90 | Opis: Specjalny olej przekładniowy z właściwościami EP (Extreme Pressure). Jest przeznaczony głównie do smarowania przekładni głównych z limitowanym tarciem i współpracujących z nimi przekładni hipoidalnych. Doskonale rozwiązuje problemy wysokich dynamicznie zmiennych obciążeń i dużych prędkości względnych pomiędzy współpracującymi zębami kół zębatych. Generalnie ROTRA MP/S jest przeznaczona do wszystkich przekładni w których producenci zalecają oleje z własnościami „antistickslip” (np.: traktory i urządzenia rolnicze o wspólnym oleju do smarowania przekładni, układów hydraulicznych, mokrych sprzęgieł i hamulców, przekładni głównych i odbioru mocy). Specyfikacje: API GL-5; Ford M2C-154A, Ford M2C-105A; MIL-L-2105D, ZF-TE-ML 05C, 12C, 16E Dostępne opakowania: 20 L, 200 L |
Rotra HY DB 80W | Opis: Olej przekładniowy, przeznaczony do smarowania hipoidalnych oraz innych typów wysokoobciążonych przekładni. Zalecany jest szczególnie do smarowania hipoidalnego typu przekładni pracujących w normalnych warunkach, dla których wymagane są właściwości EP (Extreme Pressure). Specyfikacje: API GL4; MB 235.1; US Department of Army MIL-L -2105; ZF-TE-ML 01, 02A, 08, 17A, 19A; MAN 341 type N; LIEBHERR Dostępne opakowania: 1L, 20 L, 201 L |
Rotra Multi THT 80W | Opis: Wysokiej jakości uniwersalny olej stosowany do smarowania sprzętu rolniczego i nie tylko. Dzięki specyficznym właściwościom jest stosowany równocześnie do smarowania przekładni, układów hydraulicznych, mokrych sprzęgieł i hamulców, przekładni głównych i odbioru mocy. Przeznaczony jest do ogólnego stosowania nowej generacji traktorów, jak również wszystkich typów maszyn i urządzeń rolniczych. Olej ten stwarza możliwość stosowania jednego środka smarnego, tym samym wydatnie zmniejszając koszty eksploatacji, co jednocześnie ułatwia gospodarkę smarowniczą i zapobiega niewłaściwemu zastosowaniu oleju. Specyfikacje: API GL-4; Ford ESEN M2C-86B; Ford ESEN M2C-134B/C/D; J.I.CASE MS 1205-1206-1207 1209); MASSEY FERGUSON M 1135-1141-1143; ALLISON C-4; CATERPILLAR TO-2; NEW HOLLAND FNHA -2C-201.00 Dostępne opakowania: 20 L, 204 L |
Rotra JD/F 80W | Opis: Olej do przekładni i układów hydraulicznych z dopuszczeniami John Deer. Specyfikacje: API GL 4; ALLISON C4; CAT TO-2; Ford ESN-M2C134-D; J.I Case MS 1206; John Deere JDM J20-C; Massey Ferguson M-1141; VOLVO WB 101(AWB axles) Dostępne opakowania: 20 L, 204 L |
Rotra CT 10W | Opis: To specjalne środki smarne przeznaczone do stosowania w maszynach Caterpillar . Produkty te są przeznaczone do smarowania przystawek odbioru mocy, napędów hydraulicznych, przekładni głównych, mechanizmów różnicowych, „mokrych” sprzęgieł , wciągarek, hamulców olejowych oraz innych przekładni i łożysk. Obecnie wszelkie przekładnie „ręczne” dla których firma Caterpillar zalecała oleje klasy API CD/CAT TO-2 powinny być napełniane olejami spełniającymi wymagania normy CAT TO-4. Specyfikacje: CATERILLAR TO-4; ALLISON C-4; ZF TE-ML 01, 03; ZF TE ML 03C, 07F (SAE 30); KOMATSU; KOMATSU DRESSER; EATON; DANA; API CF/CF2 level (SAE 30 i SAE 50) Karta techniczna: Dostępne opakowania: 20 L, 208 L |
Rotra CT 30 | Opis: To specjalne środki smarne przeznaczone do stosowania w maszynach Caterpillar . Produkty te są przeznaczone do smarowania przystawek odbioru mocy, napędów hydraulicznych, przekładni głównych, mechanizmów różnicowych, „mokrych” sprzęgieł , wciągarek, hamulców olejowych oraz innych przekładni i łożysk. Obecnie wszelkie przekładnie „ręczne” dla których firma Caterpillar zalecała oleje klasy API CD/CAT TO-2 powinny być napełniane olejami spełniającymi wymagania normy CAT TO-4. Specyfikacje: CATERILLAR TO-4; ALLISON C-4; ZF TE-ML 01, 03; ZF TE ML 03C, 07F (SAE 30); KOMATSU; KOMATSU DRESSER; EATON; DANA; API CF/CF2 level (SAE 30 i SAE 50) Dostępne opakowania: 20 L, 205 L |