I-Ride Scooter

eni i-Ride scooter 2t | Opis: jest to olej ograniczający dymienie, który został zaprojektowany specjalnie dla najnowszej generacji silników dwusuwowych. Choć został przygotowany dla silników z automatycznym dozowaniem oleju, może być również używany do „ręcznego” przygotowania mieszanki. Specyfikacje: API TC, JASO FC Dostępne opakowania: 1l, 20l, 60l, 205l |
eni i-Ride scooter 10W-40 | Opis: to olej stworzony na syntetycznej bazie, przeznaczony do skuterów z cztero-suwowym silnikiem. Nadaje się zarówno dla silników chłodzonych płynem lub powietrzem, wytrzymuje ciężką pracę silnika. Nie ma żadnych ograniczeń w odniesieniu do zakresu temperatur i dlatego produkt ten może być stosowany we wszystkich porach roku i wszystkich szerokościach geograficznych. Specyfikacje: ACEA A3, API SL, JASO MA, MA2 Dostępne opakowania: 1l, 20l, 60l, 205l |
eni i-Ride scooter 15W-50 | Opis: to olej stworzony na syntetycznej bazie, przeznaczony do skuterów z cztero-suwowym silnikiem. Nadaje się zarówno dla silników chłodzonych płynem lub powietrzem, wytrzymuje ciężką pracę silnika. Nie ma żadnych ograniczeń w odniesieniu do zakresu temperatur i dlatego produkt ten może być stosowany we wszystkich porach roku i wszystkich szerokościach geograficznych. Specyfikacje: ACEA A3, API SJ, JASO MA, MA2 Dostępne opakowania: 1l, 20l, 60l, 205l |
eni i-Ride scooter 2t top | Opis: to syntetyczny olej do najnowszej generacji silników dwusuwowych o bardzo niskim poziomie zadymienia. Olej jest przeznaczony do silników wysokiej mocy, eksploatowanych w warunkach sportowych. Może być wykorzystywany zarówno do silników wyposażonych w system wtrysku oleju, jak i do tych, które wymagają wstępnego przygotowywania mieszanki paliwo-olej. Specyfikacje: API TC, ISO-L-EGD, JASO FC Dostępne opakowania: 1l, 20l, 60l, 205l |