Inne

ATF II D | Opis: Wysokojakościowy, specjalny płyn zalecany do stosowania w przekładniach automatycznych i układach wspomagania (serwo), gdzie wymagany jest olej klasy Dexron II D. Specyfikacje: Allison C4; BMW; Caterpillar TO -2; Ford M2C 138 CJ / M2C 166H; Ford Mercon 1987; General Motors DEXRON II D; M.B 236.6; MAN 339 typ D; Maserati; Massey Fergusson M-1110; RENK Doromat; VICKERS 35VQ25; Voith G 607 (Diwa i Midimat Transamissions); ZF TE-ML 04D, 11A, 17C; LIBHERR Dostępne opakowania: 20 L |
Dexron III | Opis: Wysokojakościowy, specjalny płyn zalecany do przekładni automatycznych i układów wspomagania (serwo), wyprodukowanych na podstawie specyfikacji DEXRON III GM, FORD MERCON, ALLISON C4 spełniający wymagania europejskie OEM. Specyfikacje: General Motors Dexron III (G-34193); Allison C4 (C4-22452596); BMW; M.B.236.1 i 236.5; Ford Mercon; MAN 339 type F; Voith G 607; ZF-TE-ML 02F,03D, 04D, 14A, 17C; LIEBHERR Dostępne opakowania: 1L, 20 L, 208 L |
ATF 33-G | Opis: Specjalny olej hydrauliczno-przekładniowy przeznaczony głównie do stosowania w automatycznych przekładniach Ford i Borg-Warner, dla których zaleca się produkty spełniające wymagania specyfikacji Ford ESW-M2C33 G-F. Jest przeznaczony również do użytkowania w układach wspomagania i systemach hydraulicznych sprzętu, dla którego ten typ olejów jest zalecany. Specyfikacje: Ford ESW M2C 33 G-F; Massey Ferguson M-1110 Dostępne opakowania: 20 L |
HLZ 75W-140 | Opis: AGIP HLZ to całkowicie syntetyczny olej redukujący hałas przekładni hipoidalnych, wyprodukowany specjalnie do smarowania przekładni głównych samochodów BMW. Specyfikacje: API GL5 + LS; BMW BG 33 Dostępne opakowania: 20 L |